Saturday, July 7, 2012

result.

Ahlan wasahlan, salam untuk semua.


result dah keluar ?? yer sayang result upsi dah keluar. result saya?? ramai kawan-kawan dah mula tanya. ada yang post di FB. ramai yang dapat dekan. tahniah semua yer AT05 Batch 2011/2012  ^_^


tahniah! cikgu Fatila Nawi ^^
 

tahniah! cikgu Hamizah Jalal ;)




result saya? kecewa sebenarnya tak dapat tunaikan hasrat terakhir ayahanda. saya punyer result tak gempak pun. biasa-biasa jer. jatuh. target lain dapat lain. bukan tak besyukur. bersyukur. masih kecewa.


saya terima ketentuannya. mungkin Dia mahukan saya lebih berusaha lagi.


 terima kasih mendoakan saya ^^ 


Dipetik daripada Incik Ekonomi:

inspirasi saya cukup mudah..semudah hujan menjadi awan, pasir menjadi debu dan umpama mata yang berkelip-kelip setiap hari..tiada jalan mudah untuk berjaya, tetapi jadikan kesukaran itu sebagai satu jalan untuk berjaya..


AWESOME!

tQ for your support.!



No comments: